Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Маркетинговий менеджмент Bilovodska, Olena Anatoliivna Schoolbook -1155570649 1040634423
2010 Інформаційне забезпечення вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 790850487 852360199
2010 Процес формування іміджу вищих навчальних закладів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В. Conference Papers 31658542 47765802
2010 Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 76746964 79017265
2010 Механізм маркетингового антикризового управління підприємством Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 1862613596 102126745
2010 Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 22666770 45739485
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 45371319 106397135
2010 Показники аналізу інноваційної діяльності: закордонний досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -925307139 -2096417855
2010 Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 14709283 6280732
2010 Комерційна та соціальна реклама: особливості й порівняльний аналіз Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 77009189 163977446